Zamówienia, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych

Postępowanie ZP/32/U/MZGK/20

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania Kampania promocyjna w ramach projektu p.n. „Aktywizacja gospodarcza terenu byłej KWK Saturn w Czeladzi wraz z uzbrojeniem terenu (brownfield)”
Numer postępowania ZP/32/U/MZGK/20
Podstawa prawna Ustawa PZP
Status Wszczęte
Typ zamówienia Zamówienia powyżej 30 tys. euro
Rodzaj zamówienia Dostawy i usługi
Data ogłoszenia 2020-12-30
Termin składania ofert 2021-02-02 11:00:00
Termin otwarcia ofert 2021-02-02 11:30:00
Termin związania ofertą 30 dni
Osoby kontaktowe Anna Osiewicz, Wioleta Walaszek, Anna Świst, Jakub Kubasik, Łukasz Siwy
SWZ - opis 1. Przedmiot Zamówienia obejmuje realizację zadania Kampania promocyjna w ramach projektu p.n. „Aktywizacja gospodarcza terenu byłej KWK Saturn w Czeladzi wrazz uzbrojeniem terenu (brownfield)”.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do opracowania strategii promocji, koncepcji kreatywnej i przeprowadzenia kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w Czeladzi, w rejonie ul. Dehnelów, na terenie byłej Kopalni Węgla Kamiennego Saturn.

2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zamówienia należy:

- Opracowanie projektu strategii kampanii promującej tereny inwestycyjne wskazane w Przedmiocie Zamówienia.

- Przygotowanie koncepcji przekazu promocyjnego: hasła i slogany, copywriting.

- Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej i projektów graficznych.

- Prezentacja multimedialna.

- Film promocyjny trwający co najmniej 120 sekund. Film musi zostać wyprodukowany w języku polskim oraz w języku angielskim.

- Spoty przeznaczone do emisji w telewizji i publikacji w Internecie. Długość spotów nie krótsza niż 15 sekund.

- Zaprojektowanie i produkcję materiałów drukowanych w tym: folderów promocyjnych w ilości nie mniejszej niż 750 sztuk, ulotek, teczek w ilości nie mniejszej niż 750 sztuk, wizytówek w ilości nie mniejszej niż 750 sztuk, zaproszeń w ilości nie mniejszej niż 750 sztuk. Foldery muszą zostać wykonane w języku polskim oraz angielskim w następującym nakładzie:

- 500 sztuk w języku polskim,

- 250 w języku angielskim

-Projekt i wykonanie stoiska wystawienniczego, wykorzystujące elementy multimedialne.

- Zaprojektowanie ogłoszeń prasowych i wykupienie powierzchni reklamowej w wyselekcjonowanych periodykach poruszających tematykę biznesową i inwestycyjną, minimum jedno w dzienniku i jedno w czasopiśmie. W przypadku czasopism branżowych Zamawiający dopuszcza te o zasięgu ogólnopolskim oraz lokalnym. Podobnie w przypadku periodyków takich jak dzienniki, Zamawiający dopuszcza zarówno te o zasięgu ogólnopolskim jak i prasę regionalną.

- Wykupienie czasu antenowego i emisja spotów reklamowych w ilości nie mniejszej niż 7, o długości nie krótszej niż 15 sekund, każdy spot w wybranych stacjach telewizyjnych poruszających tematykę biznesową lub informacyjną. W przypadku portali internetowych Zamawiający dopuszcza artykuły sponsorowane oraz emisję reklam w formie pop-up.

- Projekt i budowa responsywnej strony internetowej typu one page, uruchomienie profilu na Facebooku i wykupienie reklamy internetowej w portalach o tematyce biznesowej lub informacyjnej.

- Przygotowanie projektów wydruków wielkoformatowych i ich produkcja oraz wykupienie powierzchni na nośnikach reklamy zewnętrznej na nośnikach w Czeladzi o formacie minimum 504 cm x 238 cm, w ilości nie mniejszej niż 5 sztuk.

- Zapewnienie udziału w wybranych targach i konferencjach na terenie Polski z udziałem potencjalnych inwestorów. Zamawiający wymaga udziału na co najmniej 2 do 4 targach / konferencjach. Zamawiający dopuszcza zarówno formę stacjonarną jak i on-line.

- Organizacja spotkań z inwestorami i prezentacja terenów inwestycyjnych wskazanych w Przedmiocie Zamówienia. Zamawiający nie wskazuje ilości spotkań z inwestorami, ponieważ nie posiada wiedzy ilu będzie potencjalnych inwestorów. Wykonawca winien przyjąć liczbę zgodnie ze swoimi założeniami.

3.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy:

1) Etap I- Działania strategiczne i kreatywne na który składają się następujące elementy:

- opracowanie ostatecznej wersji strategii Kampanii promocyjnej,

- opracowanie szczegółowego Harmonogramu działań promocyjnych, zawierający opis

wszystkich elementów kampanii oraz czas ich realizacji,

- przedstawienie projektów graficznych materiałów reklamowych,

- przedstawienie scenariusza filmu.

2) Etap II -Realizacja kampanii promocyjnej.


4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, określonym

w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą. Ponadto przedmiot zamówienia musi być zgodny ze wstępną koncepcją strategii kampanii promocyjnej, będącą załącznikiem do oferty Wykonawcy.

5. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - oś priorytetowa: III. Konkurencyjność MŚ dla działania: 3.1. Poprawa warunków do rozwoju MŚP dla poddziałania: 3.1.1. Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownfield - ZIT.

6. CELE KAMPANII

Głównym celem kampanii jest promocja terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w Czeladzi, w rejonie ul. Dehnelów, na terenie byłej Kopalni Węgla Kamiennego Saturn.

Kampania ma za zadanie spełnić określone cele:

- propagowanie wiedzy na temat ww. terenów poprzemysłowych celem ich wykorzystania do prowadzenia działalności gospodarczej,

- pozyskanie potencjalnych inwestorów,

- wzmocnienie wizerunku Miasta jako nowoczesnej jednostki atrakcyjnej pod względem inwestycyjnym, zaangażowanej w rozwój przedsiębiorczości na swoim terenie,

- prezentacja potencjału gospodarczego terenów poprzemysłowych i Miasta Czeladź.


7. GRUPA DOCELOWA

Podmioty prowadzące działalność gospodarczą zainteresowanie podjęciem działań inwestycyjnych dotyczących terenów objętych Zamówieniem, w tym w szczególności: mikro, mali, średni przedsiębiorcy, menadżerowie firm, kadra zarządzająca.

Dostęp do kompletnej dokumentacji z postępowania znajduje się również pod poniższym adresem:
https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,34383,d3d92bc35d062c83f89b7ea87d99dca9.html

Rejestr zmian

Wytworzenie
Anna Osiewicz 2020-12-30 14:29:59
Zatwierdzenie
Anna Osiewicz 2020-12-30 14:29:59
Kategoria: Powiązane pliki [16]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2020-12-30 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 314
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 244.94KB zobacz
pdf 2020-12-30 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 330
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf 1.1MB zobacz
doc 2020-12-30 Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 152
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.doc 153KB -
docx 2020-12-30 Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 131
Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania.docx 83.44KB -
docx 2020-12-30 Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dot. o spełniania warunków.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 131
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dot. o spełniania warunków.docx 735.83KB -
doc 2020-12-30 Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz usług.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 127
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz usług.doc 755KB -
doc 2020-12-30 Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o podwykonawcach.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 129
Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o podwykonawcach.doc 91KB -
docx 2020-12-30 Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej.docx
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 117
Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej.docx 83.74KB -
pdf 2020-12-30 Załącznik nr 7 do SIWZ - projekt umowy.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 307
Załącznik nr 7 do SIWZ - projekt umowy.pdf 843.31KB zobacz
pdf 2021-01-12 Odpowiedź na pytanie Wykonawcy.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 340
Odpowiedź na pytanie Wykonawcy.pdf 772.68KB zobacz
pdf 2021-01-19 Odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz zmiana SIWZ z dnia 19.01.2021r.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 325
Odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz zmiana SIWZ z dnia 19.01.2021r.pdf 1.07MB zobacz
png 2021-01-19 ZAKRES PRAC - BROWNFIELD.png
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 377
ZAKRES PRAC - BROWNFIELD.png 3.5MB zobacz
pdf 2021-01-19 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 301
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf 71.99KB zobacz
pdf 2021-02-02 Informacja z otwarcia ofert.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 284
Informacja z otwarcia ofert.pdf 300.13KB zobacz
pdf 2021-03-11 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 261
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf 259.82KB zobacz
pdf 2021-03-22 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 258
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf 102.1KB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
3018
do góry
Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.