Zamówienia, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych

Postępowanie 14/U/MZGK/24

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku
Numer postępowania 14/U/MZGK/24
Podstawa prawna Ustawa PZP
Status Wszczęte
Typ zamówienia Zamówienia powyżej 30 tys. euro
Rodzaj zamówienia Dostawy i usługi
Data ogłoszenia 2024-05-17
Termin składania ofert 2024-05-27 11:00:00
Termin otwarcia ofert 2024-05-27 11:30:00
Termin wykonania zamówienia do 31.12.2024 r.
Termin związania ofertą 25.06.2024 r.
SWZ - opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. „Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku”. Cmentarz Komunalny ma powierzchnię całkowitą 55 540 m2 i znajduję się przy
ul. Wojkowickiej w Czeladzi. Przedmiot umowy realizowany będzie od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
2. W zakres zadania wchodzą czynności administrowania i utrzymania cmentarza komunalnego wynikające z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 887) i przepisów wykonawczych do ustawy, Regulaminu Cmentarza Komunalnego oraz Zarządzenia Nr 163/2022 Burmistrza Miasta Czeladź z dnia 27 kwietnia 2022r. w sprawie ustalenia opłat za usługi związane z pochówkiem oraz za korzystanie z miejsc, obiektów i urządzeń na Cmentarzu Komunalnym w Czeladzi.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
Główny przedmiot:

98371111-5- Usługi utrzymania cmentarzy



Dodatkowe Kody CPV:

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
98371110-8 - Usługi cmentarne
Link do zamówienia https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,165565,768a45b53932e9f232288d9bc4a03297.html

Rejestr zmian

Wytworzenie
Maria Michta 2024-05-17 12:46:44
Zatwierdzenie
Maria Michta 2024-05-17 12:46:44
Kategoria: Powiązane pliki [2]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2024-11-27 Plan postępowań o udzielenie zamówień w roku 2024 ( wersja nr 19)
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1
Plan postępowań o udzielenie zamówień w roku 2024 ( wersja nr 19) 71.08KB zobacz
pdf 2024-11-27 Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 ( wersja nr 20).pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 ( wersja nr 20).pdf 68.82KB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
4978
do góry
Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.