Zamówienia, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych

Postępowanie 4/Rb/MZGK/24

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania Przebudowa ul. Miłej
Numer postępowania 4/Rb/MZGK/24
Podstawa prawna Ustawa PZP
Status Wszczęte
Typ zamówienia Zamówienia powyżej 30 tys. euro
Rodzaj zamówienia Przetargi
Data ogłoszenia 2024-02-27
Termin składania ofert 2024-03-19 11:00:00
Termin otwarcia ofert 2024-03-19 11:30:00
Termin wykonania zamówienia 4 miesiące od dnia zawarcia umowy
Termin związania ofertą 17.04.2024 r.
SWZ - opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. „Przebudowa ul. Miłej”

2. KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)

Główny przedmiot:
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

Dodatkowe Kody CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie rozbiórki i burzenia obiektów budowlanych, roboty ziemne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych


3. Przedmiotowe roboty budowlane polegają na wykonaniu jezdni o średniej szerokości 3 m na odcinku o długości około 300 mb. Prace polegać będą na rozebraniu starej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni, wykonaniu podbudowy oraz wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm. W ramach przebudowy zostaną też wymienione krawężniki betonowe po obu stronach jezdni na projektowanym odcinku. Dodatkowo w drodze zostanie wykonana studnia chłonna, która ma na celu odwodnienie nawierzchni drogi.
4. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Dokumentacji - Załącznik nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Dokumentacja - na który składa się:
a. Dokumentacja projektowa
b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
c. Przedmiar
6. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi na cały przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załączniki nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
Link do zamówienia https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,156805,e1e5c7d25c9f41a1565477abfa551762.html

Rejestr zmian

Wytworzenie
Maria Michta 2024-02-27 12:23:46
Zatwierdzenie
Maria Michta 2024-02-27 12:23:46
Kategoria: Powiązane pliki [2]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2024-11-27 Plan postępowań o udzielenie zamówień w roku 2024 ( wersja nr 19)
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1
Plan postępowań o udzielenie zamówień w roku 2024 ( wersja nr 19) 71.08KB zobacz
pdf 2024-11-27 Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 ( wersja nr 20).pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 ( wersja nr 20).pdf 68.82KB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
4967
do góry
Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.