Zamówienia, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych

Postępowanie 11/U/MZGK/23

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania „Dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby Gminy Czeladź - MZGK w okresie od 01.01.2024r do 31.12.2024r.”
Numer postępowania 11/U/MZGK/23
Podstawa prawna Ustawa PZP
Status Wszczęte
Typ zamówienia Zamówienia powyżej 30 tys. euro
Rodzaj zamówienia Dostawy i usługi
Data ogłoszenia 2023-12-15
SWZ - opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, określenie praw i obowiązków
związanych ze świadczeniem przez Operatora Systemu Dystrybucji na rzecz odbiorcy usługi dystrybucji zakupionej energii
elektrycznej.
2. Usługa dystrybucji energii elektrycznej ma być realizowana na potrzeby zasilania w energię elektryczną następujących
obiektów/ punktów poboru:
1) Oświetlenie uliczne oraz obiekty,
2) Czeladź Rynek,
3) Park Grabek,
4) Przepompownia ul. Gdańska
Planowana Ilość energii elektrycznej (kWh) na 12 miesięcy wynosi 1 717 700 kWh

Rejestr zmian

Wytworzenie
Anna Osiewicz 2023-12-15 12:11:31
Zatwierdzenie
Anna Osiewicz 2023-12-15 12:11:31
Kategoria: Powiązane pliki [2]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2023-12-15 Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 47
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy.pdf 56.69KB zobacz
pdf 2024-01-31 Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 33
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf 69KB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
3361
do góry
Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.