Zamówienia, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych

Postępowanie 9/U/MZGK/23

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia drogowego w okresie od 01.01.2024 r. do 30.06.2024 r.
Numer postępowania 9/U/MZGK/23
Podstawa prawna Ustawa PZP
Status Wszczęte
Typ zamówienia Zamówienia powyżej 30 tys. euro
Rodzaj zamówienia Dostawy i usługi
Data ogłoszenia 2023-11-24
SWZ - opis Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie miasta Czeladź w okresie od 01.01.2024 r. do 30.06.2024 r.


CPV - 50232100-1 konserwacja oświetlenia ulicznego

Ilość istniejących na terenie Zamawiającego punktów świetlnych, będących przedmiotem umowy wynosi 1662 sztuk.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1. Świadczenia usług na sieci i urządzeniach oświetlenia drogowego w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Wykonywania prac dodatkowych w zakresie wynikającym z Załącznika nr 1 do formularza ofertowego.
Z tym, że prace dodatkowe będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w umowie.
3. Całodobowej obsługi za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę.


4. Bezzwłocznego podjęcia działań interwencyjnych (zabezpieczających) w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
a) kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć i urządzenia oświetlenia drogowego,
b) stan sieci i urządzeń oświetlenia drogowego stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
c) niesprawność fragmentów sieci i urządzeń oświetlenia drogowego stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,
d) inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.
Wykonywanie w/w czynności przez Wykonawcę nie obciąża Zamawiającego.
5. Usuwania niesprawności punktów świetlnych w następującym terminie, liczonym od dnia następującego po dniu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby usunięcia niesprawności, z inicjatywy Wykonawcy lub z jego własnej inicjatywy Zamawiającego:
a) 5 dni powszednich, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) 5 dni liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym
od pracy - w przypadkach gdy potrzeba usunięcia niesprawności została zgłoszona Wykonawcy w dniu poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym.
Wykonawca zobowiązany jest do usuwania niesprawności punktów świetlnych w godz. 7:00 - 18:00. Zgłoszenie potrzeby usunięcia nieprawidłowości wymaga formy pisemnej lub e-mailowej.
6. Zawiadomienia Zamawiającego o awariach sieci i urządzeń oświetlenia drogowego, których usunięcie w terminach określonych w pkt 5 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

Rejestr zmian

Wytworzenie
Maria Michta 2023-11-24 13:26:53
Zatwierdzenie
Maria Michta 2023-11-24 13:26:53
Kategoria: Powiązane pliki [3]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2023-11-24 ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 116
ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy 54.87KB zobacz
pdf 2024-01-18 Ogłoszenie o wyniku postępowania
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 103
Ogłoszenie o wyniku postępowania 70.14KB zobacz
pdf 2024-07-11 ogłoszenie o wykonaniu umowy.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 46
ogłoszenie o wykonaniu umowy.pdf 57.22KB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
4829
do góry
Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.