Zamówienia, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych

Postępowanie 4/U/MZGK/22

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania „Kompleksowa modernizacja drogi gminnej - ulicy Ogrodowej w Czeladzi”
Numer postępowania 4/U/MZGK/22
Podstawa prawna Ustawa PZP
Status Wszczęte
Typ zamówienia Zamówienia powyżej 30 tys. euro
Rodzaj zamówienia Dostawy i usługi
Data ogłoszenia 2022-02-14
Termin składania ofert 2022-02-22 11:00:00
Termin otwarcia ofert 2022-02-22 11:30:00
SWZ - opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pod nazwą: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania „Kompleksowa modernizacja drogi gminnej - ulicy Ogrodowej w Czeladzi”.

Szczegółowy zakres zamówienia określony został w:

Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia
Link do zamówienia https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,75144,da34778a5a2fee8f1fc74bed18a9221e.html

Rejestr zmian

Wytworzenie
Anna Świst 2022-02-14 14:07:46
Zatwierdzenie
Anna Świst 2022-02-14 14:07:46
Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Pliki do pobrania
pdf 2022-04-20 ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 303
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf 63.82KB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
4833
do góry
Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.