Zamówienia, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych

Postępowanie 27/U/MZGK/24

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
Numer postępowania 27/U/MZGK/24
Podstawa prawna Ustawa PZP
Status Wszczęte
Typ zamówienia Zamówienia powyżej 30 tys. euro
Rodzaj zamówienia Dostawy i usługi
Data ogłoszenia 2024-11-27
Termin składania ofert 2024-12-05 11:00:00
Termin otwarcia ofert 2024-12-05 11:30:00
Termin wykonania zamówienia do 31.12.2025
Termin związania ofertą do 03.01.2025
Osoby kontaktowe w zakresie formalnym, proceduralnym : Patrycja Lisowska, Anna Osiewicz, Maria Michta, Wioleta Walaszek

w zakresie merytorycznym: Jacenty Toporek, Łukasz Lisowski
Miejsce składania ofert https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,181593,b156cc80bc6f1055f9c2650fd6f45522.html
SWZ - opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n „Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku”. Cmentarz Komunalny ma powierzchnię całkowitą 55 540 m2 i znajduję się przy
ul. Wojkowickiej w Czeladzi. Przedmiot umowy realizowany będzie od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
2. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania zgodnie
z art. 35 ust. 1 ustawy Pzp z jednokrotnego wznowienia zamówienia, polegającego na powtórzeniu przedmiotu zamówienia o, którym mowa w Rozdziale III SWZ „ Opis przedmiotu zamówienia” na okres równy okresowi realizacji umowy przed wznowieniem.

3. Zamawiający, po zakończeniu terminu realizacji Umowy, o którym mowa w Rozdziale III § 3 ust. 1, przewiduje możliwość jednokrotnego wznowienia zamówienia na kolejne 12 miesięcy na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ, pod warunkiem należytego wykonywania usługi potwierdzonej protokołem odbioru prac, o których mowa w § 5 ust. 4 (PPU)- załącznik nr 5 do SWZ.

4. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta ze wznowienia najpóźniej dwa miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgodny na wznowienie zamówienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. W przypadku braku odpowiedzi Wykonawcy w wyżej wymienionym okresie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia. Komunikacja odbywać się będzie zgodnie z Rozdziałem XII .


5. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w terminie opisanym w ust. 3 należy przyjąć, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający ze wznowienia nie skorzysta.


6. Szczegółowe warunki dokonania wznowienia zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 5 do SWZ
. KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)

Główny przedmiot:
98371111-5- Usługi utrzymania cmentarzy

Dodatkowe Kody CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
98371110-8 - Usługi cmentarne


9. W zakres zadania wchodzą czynności administrowania i utrzymania cmentarza komunalnego wynikające z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 887) i przepisów wykonawczych do ustawy, Regulaminu Cmentarza Komunalnego oraz Zarządzenia Nr 163/2022 Burmistrza Miasta Czeladź z dnia 27 kwietnia 2022r. w sprawie ustalenia opłat za usługi związane z pochówkiem oraz za korzystanie z miejsc, obiektów i urządzeń na Cmentarzu Komunalnym w Czeladzi.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
11. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
Link do zamówienia https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,181593,b156cc80bc6f1055f9c2650fd6f45522.html

Rejestr zmian

Wytworzenie
Patrycja Lisowska 2024-11-27 13:26:07
Zatwierdzenie
Patrycja Lisowska 2024-11-27 13:26:07
Kategoria: Powiązane pliki [2]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2024-11-27 Plan postępowań o udzielenie zamówień w roku 2024 ( wersja nr 19)
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1
Plan postępowań o udzielenie zamówień w roku 2024 ( wersja nr 19) 71.08KB zobacz
pdf 2024-11-27 Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 ( wersja nr 20).pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 1
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 ( wersja nr 20).pdf 68.82KB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
4978
do góry
Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.