Zamówienia, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych

Postępowanie 26/RB/MZGK/24

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania „Modernizacja nawierzchni ulicy Chmielnej w Czeladzi”
Numer postępowania 26/RB/MZGK/24
Podstawa prawna Ustawa PZP
Status Wszczęte
Typ zamówienia Zamówienia powyżej 30 tys. euro
Rodzaj zamówienia Przetargi
Data ogłoszenia 2024-09-24
Termin składania ofert 2024-10-09 11:00:00
Termin otwarcia ofert 2024-10-09 11:30:00
Termin wykonania zamówienia 1 miesiąc od daty zawarcia umowy
Termin związania ofertą 7.11.2024 r.
SWZ - opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. „Modernizacja nawierzchni ulicy Chmielnej w Czeladzi”

2. KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)

Główny przedmiot:
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania


Dodatkowe Kody CPV:
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111290-7 Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45233320-8 Fundamentowanie dróg
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232452-5 Roboty odwadniające

3. Roboty budowlane polegać będą na wykonaniu modernizacji nawierzchni ulicy Chmielnej w Czeladzi o szerokości 5,5 m na odcinku o długości 135 mb. Zakres prac obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni z trylinki, wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, wykonanie nowej podbudowy oraz ułożenie nowych warstw bitumicznych. W ramach remontu zostaną wymienione krawężniki betonowe po obu stronach jezdni.
W ramach inwestycji powstanie odwodnienie w postaci studni chłonnej (naprzeciwko posesji przy ul. Chmielnej 1F) oraz wpust uliczny przy skrzyżowaniu z ul. Ogrodową.

4. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Dokumentacji - Załącznik nr 1 do SWZ - Dokumentacja - na który składa się:
a. Dokumentacja projektowa
b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
c. Przedmiar
6. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi na cały przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
Link do zamówienia https://mzgk-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,176736,038321d79ce67052e66a4d66077e1e9a.html

Rejestr zmian

Wytworzenie
Maria Michta 2024-09-24 14:53:00
Zatwierdzenie
Maria Michta 2024-09-24 14:53:00
Drukuj
Liczba odwiedzin
4833
do góry
Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.