Zamówienia, których wartość jest mniejsza niż 130 000 złotych

Postępowanie 243/D/JT/24

Szczegóły postępowania.
Przedmiot postępowania „Zakup paliwa na potrzeby MZGK Czeladź w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
Numer postępowania 243/D/JT/24
Status Wszczęte
Typ zamówienia Zamówienia poniżej 30 tys. euro
Rodzaj zamówienia Dostawy i usługi
Data ogłoszenia 2024-12-12
Termin składania ofert 2024-12-19 12:00:00
Termin wykonania zamówienia od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
Termin związania ofertą 30 dni
Miejsce składania ofert Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego,
tj. MZGK - jednostka budżetowa gminy Czeladź, 41-253 Czeladź, ul. Elizy Orzeszkowej 12, Sekretariat, przesłać za pomocą operatora publicznego na w/w adres lub drogą elektroniczną na adres zamowienia@mzgk.czeladz.pl
SWZ - opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa, tj. benzyny bezołowiowej o liczbie oktan nie mniejszej niż 95 w szacunkowej ilości 4 000 litrów oraz oleju napędowego ON w szacunkowej ilości 20 000 litrów.
2. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 26 czerwca 2024r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1018) oraz wymagania określone w Polskiej Normie PN-EN ISO 4259.
3. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę co najmniej jednej stacji paliw, na której realizowane będą zakupy paliwa.
4. Zakupy paliwa będą realizowane za pośrednictwem pracowników MZGK Czeladź, na wskazanej / wskazanych w ofercie przez Wykonawcę stacji /stacjach paliw czynnej / czynnych całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, zapewniającej / zapewniających tankowanie pojazdów. Stacja / Stacje paliw wskazane przez Wykonawcę musi / muszą być położone w odległości nie większej niż 4 km od siedziby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Czeladzi (ul. Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź), liczonej według serwisu Google Maps przez określenie najkrótszej trasy przebiegającej po drogach publicznych, stanowiącej / stanowiących własność Wykonawcy lub podmiotów, z którymi Wykonawca podpisał stosowne umowy.

Rejestr zmian

Wytworzenie
Anna Osiewicz 2024-12-12 13:21:19
Zatwierdzenie
Anna Osiewicz 2024-12-12 13:21:19
Kategoria: Powiązane pliki [4]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2024-12-12 ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 24
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT.pdf 203.72KB zobacz
doc 2024-12-12 Załącznik nr 1 do Zaproszenia - Formularz oferty.doc
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 15
Załącznik nr 1 do Zaproszenia - Formularz oferty.doc 27.4KB -
pdf 2024-12-12 Załącznik nr 2 do Zaproszenia - Projektowane postanowienia umowy.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 24
Załącznik nr 2 do Zaproszenia - Projektowane postanowienia umowy.pdf 215KB zobacz
pdf 2024-12-19 Informacja z otwarcia ofert.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 6
Informacja z otwarcia ofert.pdf 166.54KB zobacz
Drukuj
Liczba odwiedzin
1351
do góry
Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.