Strona główna/BIP/Rejestr zmian

Rejestr zmian

Rejestr zmian pliku: "Zarządzenie nr 38/2024 w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania na zadanie pn. „Dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby Gminy Czeladź-MZGK w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2025r.".

Podmiot udostępniający informację
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
Pierwsza publikacja
Sołtysik-Gwiazdowska Anna 2025-01-08 13:07
Aktualizacja publikacji
   
Wytworzenie publikacji
   
Zatwierdzenie
   
 
Wszystkie zmiany
Data Redaktor Opis Zobacz / Pobierz
2025-01-08 13:07:01 Anna Sołtysik-Gwiazdowska Wgranie pliku na serwer Pobierz wersję pliku
wszystkie zmiany w serwisie
Drukuj
Liczba odwiedzin
301
do góry
Straż Miejska dostępna jest całodobowo pod numerem telefonu 32 76 37 964.